DODACIE PODMIENKY

Zasielanie tovaru:
U tovaru, ktorý má byť zákazníkovi zaslaný poštou alebo zásielkovou službou, sa k vlastnému uzavretiu kúpnej zmluvy vyžaduje záväzné potvrdenie objednávky dodávateľom. Záväzným potvrdením objednávky nie je automaticky generované elektronické potvrdenie o prijatí objednávky do systému dodávateľa, ale ide o elektronicky zaslané potvrdenie označené ako "
Vaša objednávka sa práve vybavuje" či telefonické potvrdenie objednávky dodávateľom, kedy si dodávateľ a zákazník potvrdí obsah objednávky, najmä druh tovaru, počet kusov, cenu za tovar, prepravu, spôsob a termín doručenia. Okamihom potvrdenia je uzavretá kúpna zmluva.

Dodacia lehota
Objednaný tovar bude podľa jeho dostupnosti a prevádzkových možností dodávateľa dodaný v čo najkratšej dobe poštou alebo iným prepravcom, obvykle do 3-8 pracovných dní od záväzného potvrdenia objednávky. V prípade väčších objednávok je lehota dodania spravidla dlhšia, zákazník je však o prípadnom predĺžení dodacej lehoty včas informovaný.

Spôsob dopravy
Dopravu na určenú adresu zajisťuje dodávateľ, a to na území celej Slovenskej republiky. Náklady na dopravu tovaru sa líšia podľa zvoleného spôsobu dopravy. Konkrétny spôsob dodania si zvolí zákazník sám, aktuálny cenník je uvedený na stránkach www.AkoNaAuto.sk v sekcii "košík".

Slovenská republika:
  cena prepravy sa môže meniť podľa aktuálneho kurzu!

A) IN TIME
na platbu vopred nebo + dobierka 1,55 EUR

Do: kgCena:

Do: kgCena:

Do: kgCena:



B) GEIS
na platbu vopred nebo + dobierka 1,55 EUR

Do: kgCena:



Spôsob uhradenia ceny za tovar
Zákazník má niekoľko možností uhradenia kúpnej ceny za tovar. Tovar je možné v plnej výške uhradiť osobne v prevádzke dodávateľa, dobierkou v mieste odovzdania tovaru prostredníctvom zmluvnej zásielkovej služby alebo poukázaním kúpnej ceny na účet (je zadarmo) dodávateľa pod príslušným variabilným symbolom, ktorý platbu identifikuje.

Inštalácia tovaru ani montáž nie sú súčasťou kúpnej zmluvy.

Prevzatie tovaru
Odporúčame prezrieť si tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, odporúčame spísať za prítomnosti dopravcu záznam o poškodení zásielky, uľahčí to prípadnú reklamáciu.

Podpísaním prepravného listu prepravcovi zákazník súhlasí s prevzatím tovaru a potvrdzuje, že dorazilo mechanicky nepoškodený. Preto radšej pred podpisom starostlivo skontrolujte obal a u spotrebičov balených do igelitovej fólie aj samotný tovar.

Podmienky prevzatia tovaru vrátane zodpovednostných vzťahov sa líšia v závislosti na zvolenom dopravcovi, podrobnosti v dopravnom poriadku jednotlivých prepravcov.

Komunikácia medzi zákazníkom a dodávateľom
Ďalšia komunikácia medzi dodávateľom a zákazníkom je uskutočňovaná elektronickou poštou, pokiaľ sa strany nedohodnú inak.